Felanmälan - så här gör du

Logga in för att registrera din felanmälan. Vi behandlar din felanmälan så snart som möjligt.  

 

Eftersom du inte är boende hos oss kan du inte registrera felanmälan.

Slipp telefonkö och beskriv ditt ärende här istället. Det hanteras lika snabbt som om du hade ringt till oss.

Registrerade felanmälningar

{{report.Date}} {{report.Caption}}
ID:{{report.Code}}
Beskrivning:
{{report.Description}}
Status:{{report.Status}}
Registrerad av:{{report.Details.Notifier}}
Utförare:{{report.Details.Resource}}
Radbeskrivning:
{{report.Details.RowDescription}}

Du kan även kontakta oss via telefon.

Telefonnummer: 0521-260 260 (knappval 2)
Telefontid: måndag - fredag klockan 07.30-12.00 samt 13.00-15.00

Akuta fel

Drabbas du av ett akut fel ska du alltid ringa till Felanmälan på 0521 – 260 260. Det gäller även efter kontorstid, eftersom numret då är vidarekopplat till Nokas Larmcentral. Vad är akuta fel?

Tips för enklare fel

Ofta kan mindre fel lagas snabbare av den boende. Klicka på länkarna nedan för att få handfasta tips om hur du själv löser enklare problem.

Avloppsrengöring, byta lysrör, byta propp samt värme och ventilation.